Zastosowanie plexi w konstrukcjach stojaków reklamowych
Zaplanowanie odpowiedniej strategii marketingowej przedkłada się na osiągnięcie sukcesu w branży i zwiększenie osiąganych zysków. Z tego też względu reklama musi wychodzić naprzeciw potrzebom klientów poprzez prezentowanie im w czytelny i łatwo dostępny sposób szczegółów aktualnej oferty lub przygotowanych promocji. Jedną z prostszych, a zarazem efektywnych form reklamy nastawionej na bezpośredni kontakt z odbiorcą są stojaki reklamowe wykonane z plexi. Stojaki są niezwykle uniwersalnym, praktycznym i trwałym w zastosowaniu rozwiązaniem, które umożliwia ekspozycję różnorodnych materiałów reklamowych. Dodatkowo plexi nawet po długim czasie użytkowania nie traci na swoich walorach estetycznych, zachowując (zależnie od pierwotnego wykonania) swój połysk lub mat, co jest ogromnym plusem, zapewniającym stojakom gustowny wygląd. Warto jednak pamiętać, że stojaki reklamowe z plexi nie występują wyłącznie w jednej odmianie, a ich format czy kształt w znacznej mierze zależy od umiejscowienia, typu klientów czy rodzaju prezentowanych ulotek.
Kompaktowe stojaki na biurka
Niesłabnącą popularnością cieszą się niewielkie, lekkie i łatwe do przechowywania stojaki biurkowe z plexi, które są przeznaczone do prezentacji bilecików, broszur, informatorów i różnego rodzaju poręcznych materiałów reklamowych. Stojaki z plexi tego typu dostępne są w wielu rozmiarach, od najmniejszych ekspozytorów na wizytówki, poprzez stojaki na ulotki A5 oraz katalogi i foldery reklamowe w A4, po stojaki na menu nawet w formacie A3. Są stałym elementem wyposażenia recepcji, punktów informacyjnych, lokali gastronomicznych i biur. Prezentowane na ladach w punktach usługowych sprawdzają się jako ekspozytory ulotek z informacjami o bieżącej ofercie oraz danych teleadresowych danej placówki. Transparentna kieszeń stojaka wykonanego z plexi nie zasłania treści udostępnianych ulotek oraz wizytówek, dzięki czemu jest niezwykle czytelną i przyciągającą uwagę powierzchnią reklamową. Stojaki reklamowe z plexi są tanie, dlatego na taką inwestycję mogą sobie pozwolić nawet małe firmy oraz rozpoczynające działalność punkty usługowe.
Stojak reklamowy jako reklama outdoorowa
Należy zdawać sobie sprawę, że stojaki reklamowe nie muszą znajdować się bezpośrednio w siedzibie firmy, której dotyczą umieszczone w nim ulotki. Tak naprawdę stojaki z plexi sprawdzają się również dobrze jako konstrukcje, które można wystawić bądź wywiesić przed wejściem do docelowego lokalu. Stojaki, które są umieszczane na ścianie, zwykle służą do eksponowania nieco większych materiałów promocyjnych, takich jak foldery A4. Warto przy tym podkreślić, że stojaki reklamowe z plexi są odporne na zróżnicowane warunki (naświetlenie, temperatura, wilgotność), a jeśli będą odpowiednio utrzymywane, mogą służyć całymi latami jako długoterminowa inwestycja. Tego typu stojaki najczęściej znajdują zastosowanie w siedzibach biur podróży lub w punktach handlowych, które prezentują często zmieniającą się ofertę reklamową, jak np. kieszenie na gazetki promocyjne w supermarketach.
Wygodna możliwość zaprezentowania się na targach
Ze względu na swoją mobilność, trwałość, mechaniczną odporność oraz lekkość, stojaki reklamowe z plexi znajdują idealne zastosowanie podczas różnego rodzaju targów, wystaw, konferencji, imprez masowych oraz innych, promowanych lub współorganizowanych przez firmę wydarzeń. Stoiska, które korzystają z przeźroczystych stojaków, są znacznie lepiej zorganizowane. To znów sprawia, że ich oferta jest lepiej widoczna i bardziej atrakcyjna, a przekaz – wyraźny i czytelny. Stojaki reklamowe z plexi mają również tę wyższość nad hostessami czy osobami rozdającymi ulotki, ponieważ nie są nachalne. Dodatkowo stojaki można potraktować jako wstępne rozeznanie wśród przyszłych odbiorców danych produktów bądź usług, ponieważ materiały reklamowe ze stojaków biorą głównie ci, którzy są naprawdę zainteresowani ofertą danej firmy. Oznacza to jednocześnie, że w porównaniu z innymi, przywołanymi wcześniej metodami, mniejsza ilość ulotek może trafić do większej liczby docelowych klientów. W takiej sytuacji spada nakład koniecznych do przygotowania ulotek, a co za tym idzie – zredukowane zostają koszty przeznaczone na reklamę.