Jakie zalety mają kieszenie na ulotki?
Dla wielu branż jedną ze skuteczniejszych form reklamy jest reklama bezpośrednia. Treści reklamowe umieszczane np. na ulotkach przede wszystkim precyzyjniej docierają do grupy docelowej. Przekaz jest spersonalizowany, a potencjalny konsument nie ma wątpliwości, że jest kierowany bezpośrednio do niego. Aby zadbać o odpowiednią ekspozycję broszur reklamowych, przedsiębiorcy często korzystają z tzw. kieszeni na ulotki. Kieszenie na ulotki to specjalne stojaki, wykonywane z plexi, które ustawia się w stałym miejscu sprzedaży np. w sklepie, czy też na ruchomych stoiskach np. na targach. Sprawdź, dlaczego warto z nich korzystać.
Jakie korzyści daje zastosowanie kieszeni na ulotki?
Zastosowanie kieszeni na ulotki to sposób na atrakcyjną ekspozycję treści reklamowych. Dzięki temu, że ustawia się je w widocznym miejscu, klienci szybko dostrzegają ulotki i chętniej po nie sięgają. Co więcej, jeżeli broszury są oryginalne i wyróżnia je chwytliwy slogan lub niebanalna grafika, wówczas konsumentom trudno przejść obojętnie obok reklamy wyeksponowanej w strategicznym punkcie sprzedaży. Poza tym ulotki w kieszonkach są zawsze pod ręką. Jednocześnie jednak daleko im do nachalnej reklamy, która może wywoływać irytację u konsumentów. Dużą zaletą stojaków reklamowych z plexi jest również ich mobilność. Konstrukcje bez problemów można przenosić lub zabierać ze sobą na targi czy wystawy.
Oprócz tego, że kieszenie na ulotki można ustawić w dowolnym miejscu, istnieje też opcja ich montażu do ściany. Tego rodzaju stojaki na ulotki nie zajmują dużo miejsca oraz są lekkie. Te wykonywane z plexi są też bardzo wytrzymałe. Zachowują swój pierwotny wygląd przez lata oraz są odporne na uszkodzenia. Ponadto plexi to przezroczysty materiał, który nie zasłania treści przekazu reklamowego. Dodatkowo też stojak z plexi dobrze się prezentuje. Oprócz tego, kieszenie na ulotki są stabilne i pojemne. Zmieszczą dużą liczbę broszur oraz zapewnią ich schludną ekspozycję. Ich atutem jest także możliwość wyprodukowania stojaków w dowolnych kształtach i rozmiarach. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą swobodnie dopasować wielkość kieszeni do swoich broszur.