Jakie zalety mają kieszenie na ulotki?
- Szczegóły
Dla wielu branż jedną ze skuteczniejszych form reklamy jest reklama bezpośrednia. Treści reklamowe umieszczane np. na ulotkach przede wszystkim precyzyjniej docierają do grupy docelowej. Przekaz jest spersonalizowany, a potencjalny konsument nie ma wątpliwości, że jest kierowany bezpośrednio do niego. Aby zadbać o odpowiednią ekspozycję broszur reklamowych, przedsiębiorcy często korzystają z tzw. kieszeni na ulotki. Kieszenie na ulotki to specjalne stojaki, wykonywane z plexi, które ustawia się w stałym miejscu sprzedaży np. w sklepie, czy też na ruchomych stoiskach np. na targach. Sprawdź, dlaczego warto z nich korzystać.
Jakie korzyści daje zastosowanie kieszeni na ulotki?
Zastosowanie kieszeni na ulotki to sposób na atrakcyjną ekspozycję treści reklamowych. Dzięki temu, że ustawia się je w widocznym miejscu, klienci szybko dostrzegają ulotki i chętniej po nie sięgają. Co więcej, jeżeli broszury są oryginalne i wyróżnia je chwytliwy slogan lub niebanalna grafika, wówczas konsumentom trudno przejść obojętnie obok reklamy wyeksponowanej w strategicznym punkcie sprzedaży. Poza tym ulotki w kieszonkach są zawsze pod ręką. Jednocześnie jednak daleko im do nachalnej reklamy, która może wywoływać irytację u konsumentów. Dużą zaletą stojaków reklamowych z plexi jest również ich mobilność. Konstrukcje bez problemów można przenosić lub zabierać ze sobą na targi czy wystawy.
Oprócz tego, że kieszenie na ulotki można ustawić w dowolnym miejscu, istnieje też opcja ich montażu do ściany. Tego rodzaju stojaki na ulotki nie zajmują dużo miejsca oraz są lekkie. Te wykonywane z plexi są też bardzo wytrzymałe. Zachowują swój pierwotny wygląd przez lata oraz są odporne na uszkodzenia. Ponadto plexi to przezroczysty materiał, który nie zasłania treści przekazu reklamowego. Dodatkowo też stojak z plexi dobrze się prezentuje. Oprócz tego, kieszenie na ulotki są stabilne i pojemne. Zmieszczą dużą liczbę broszur oraz zapewnią ich schludną ekspozycję. Ich atutem jest także możliwość wyprodukowania stojaków w dowolnych kształtach i rozmiarach. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą swobodnie dopasować wielkość kieszeni do swoich broszur.